Niskokaloryczne i bardzo zdrowe

Kobiety borykające się z problemem powracającej nadwagi czy z nieudanymi próbami utraty wagi, powinny sięgać po żywność mającą niską zawartość kalorii. Ponieważ nikt nie powinien odchudzać się ze szkodą dla zdrowia, warto zadbać o zbilansowaną, dostosowaną do potrzeb i określonego organizmu dietę, która pozwoli nam na jedzenie produktów smacznych, zdrowych i niskokalorycznych. Zalicza się do nich rzodkiewka, która ma tylko dwie kalorie. Jest w niej dużo witaminy C oraz na długo wypełnia żołądek, więc dużo później poczujemy głód. Kolejna jest papryka, zwłaszcza ta zielona. Posiada tylko 25 kalorii, a zawiera dużo kwasu foliowego, oraz wiele witamin, takich jak E, B1, czy C. Bierze także udział w usprawnieniu przemiany materii. W tego rodzaju rankingu żywności znajduje się też kalafior, który z powodzeniem może stanowić zastępstwo ziemniaków, ryżu, czy makaronu. Zapewnia organizmowi witaminy K i C, a także kwas foliowy. Posiada też substancje, które mają zdolność wiązania tłuszczu we krwi. Kolejne są truskawki i choć może wydać się to zaskakujące, to w stu gramach tego owocu jest tylko 28 kalorii. Jedzenie truskawek pomaga zapobiec cukrzycy i chorobom serca, a także w ochronie wątroby, jelit i nerek. Mają też wiele cennych witamin i makro oraz mikroelementów. W doborze odpowiedniej diety, warto więc pamiętać o wymienionych powyżej produktach, aby być zarówno piękną jak i zdrową.

Hej mam na imię Michał i z zawodu jestem dietetykiem. Wiecie zatem, że temat zdrowia jest dla mnie bardzo, ale to bardzo ważny. Dlatego chciałbym dzielić się tu z Wami wszelkiego rodzaju ciekawostkami i poradami na temat zdrowia! Powodzenia!
error: Content is protected !!